dinsdag 15 juni 2010

Blog gegarandeerd!!

Met nog drie weken op de teller en nog een volle agenda krijgen we er wel veel zin in.  Ook spannend, moeder en dochter voor het eerst samen op reis.
Gelukkig is de US of A niet geheel onbekend terrein voor ons en Orlando helemaal niet.  Afgelopen mei vakantie waren we er nog even.


Omdat we dit keer geen villa hebben omdat we maar met zn 2en gaan en sowieso maar 4 dagen in Orlando verblijven hebben we dit keer gekozen voor een appartement.  Helaas is het niet bekend of daar internet aanwezig is.  Om toch mijn dagelijke portie blog te verwerken, zag ik mijn geest al dwalen.
Dat wordt iedere dag verplicht eten bij Mc Donalds.........  En dat terwijl er zoveel lekkere andere eetgelegenheden zijn.

Maar gelukkig brengt Starbucks de oplossing.  Vanaf 1 juli hebben zij ook gratis internet.  Kijk dat is nog eens een uitkomst, achter een lekkere frappucino mijn weblog bijwerken.

Dat gaat dus helemaal goedkomen.  Nu nog even de laatste loodjes.........

4 reacties:

rosseltjes zei

Heerlijk vooruitzicht! Wij vertrekken over 15 dagen. ik hoop jullie te kunnen volgen, anders kan ik nog nagenieten als we thuis zijn (moet er nog niet aan denken).
Veel plezier!
Groetjes Erika

Robert-Jan en Yvonne zei

Waarom niet een mooi super-de-luxe hotel via priceline, voor die 4 dagen Orlando ;-) ! Vind ik meer passen bij de Steijngirls !

Rick, Sunshine State zei

Nou dat gaat helemaal goed komen.
Starbucks heeft het Wifi natuurlijk versneld ingevoerd nu ze weten dat jullie komen.

Heerlijk die voorpret !

Patrice zei

Altijd goed om te lezen dat het blog gegarandeerd is :-) Of de gratis wifi van Starbacks een betere optie is voor de lijn..... ik durf het te betwijfelen. Maar het is wel goed voor de afwisseling :-)

Nog succes met de volle agenda en dan heerlijk genieten van jullie meiden-uitje !

Greetz,

Patrice