zondag 20 juni 2010

Nieuwe Layout

Ik heb besloten om toch mijn layout maar te wijzigen.  Degene die ik had, werkte niet echt prettig en het lukte me niet om het in goede banen te leiden.

Dus toch maar even op het World Wide Web even gesnuffeld en voila, de nieuwe achtergrond is een feit.

Persoonlijk vond ik deze even iets prettiger er uit zien en het werkt ook makkelijker.  Een aantal onderdelen zijn even verdwenen, maar komen zeker weer terug.

Met nog maar ruim 2 weken te gaan, gaat het lekker kriebelen.  Op youtube nog een paar filmpjes gevonden van "ons" schip en ik moet zeggen de stemming komt er bij Desteijntjes ook aardig in.....  en dat willen we ook maar zo houden !!!!!!

8 reacties:

Teleton zei

Lekkere lay-out! En de rest komt ook vast prima voor elkaar....

Aggie zei

Ziet er prima uit, nog effe en jullie kunnen gaan genieten!! Ben benieuwd naar de verhalen...Veel plezier!!

Rick, Sunshine State zei

Dat ziet er erg goed uit zeg !!!
Wat gaat het ineens hard, nog maar twee weekjes ... oh heerlijk !!

Monica zei

Leuk die cruise. Wij zijn 5 jaar geleden naar Florida geweest en hebben toen als afsluiting een cruise naar de Bahama's gemaakt. Wij zaten toen op de Majesty of the sea. Het was een superleuke ervaring. Lekker relaxed! Veel plezier daar...

Margaret Duarte zei

I love your new layout! You are quite the expert. And your upcoming trip sounds wonderful.

Robert-Jan en Yvonne zei

Zo, voor jullie komt het nu ook wel ERG dichtbij hoor ! Nog 2 nachtjes (eigenlijk voor jullie nog maar 1 nu) en dan gaan de dames samen op pad. Morgen lekker dagje chillen nog ? En voetbal kijken ? En dan is het zover !

Alvast hele mooie reis, zonder een Sienna, maar met een voorspoedige vlucht en mooi weer op de boot !

Natasja Valentijn zei

Heel veel plezier op jullie cruise! Dat wordt genieten! En het duurt niet lang meer voor jullie vertrekken...deze week al!!

Carin zei

Nog ee nachtje en .... off you go girls!!!

Heel veel plezier!

Carin